Jak wygrać z dużą korporacją? Znany bloger zrobił awanturę na Facebooku
27.10.2012
, aktualizacja: 28.10.2012 09:21
"Bardzo fajny case jak
przez FB można załatwić coś z dużym korpo, jaka jest siła upierdliwych
blogerów i jak można wyjść z twarzą z sytuacji" - tak jednym zdaniem
internauta opisał na Facebooku historię Jakuba Górnickiego. Mężczyzna
cztery dni czekał, aż nowy operator przeniesie do siebie jego stary
numer.
"Mój numer miał
być przeniesiony do Play z wtorku na środę - to się nie stało. Przez dwa
dni mówiono mi, że to wina poprzedniego operatora - ale okazało, że to
tylko kłamstewka konsultantów, bo przedstawiono mi jasne dowody, że to
nieprawda. W umowie jest mowa o maks. 24 godzinach, już nie wspomnę o
tym, że wszyscy zapewniali mnie, że jak tylko dojdzie kurier, to całość
będzie skonfigurowana i działająca. Za takie działanie są ustawowe kary
naliczane dla Was co jeden dzień" - takie oświadczenie napisał na
Facebooku Jakub Górnicki.
Awantura o przeniesienie numeru
Górnicki to bloger i podróżnik. Nie krył, że sprawa mocno utrudnia mu życie. Wdał się w ostry dialog z prowadzącymi facebookowe profile telefonii Play, którzy zapewniali go, że pracują nad problemem i niedługo będzie rozwiązany. Ale też wikłali się w polemiki z innymi użytkownikami, którzy zaczęli komentować mocno nagłośnioną sprawę. W pewnej chwili jeden z autorów profili Play napisał, że "nie ma kryzysu", a sprawa niedługo będzie rozwiązana.
"Nie ma kryzysu?? od srody rana nie moge wykonywac polaczen,
logowac sie do banku, wysylac przelewow, sprawdzic SMSow, korzystac z
internetu, odbierac polaczen, mam jakas ultra droga tymczasowa taryfe.
Od srody - moja dzialalnosc jako osoby samozatrudnionej jest niemozliwa.
I nie ma kurwa kryzysu? I jeszcze usmiechy, cierpliwosc i analiza????" -
odpalił w odpowiedzi Górnicki (pisownia oryginalna - red.). I
opublikował swoje zdjęcie z transparentem o mocno nieprzychylnej dla
Play treści.
Człowiek kontra firma. Facebook jako ring do walki
Werbalna potyczka w internecie trwała kilka godzin. Wśród komentarzy przeważały niekorzystne dla operatora. "Cudownie, że prowadzicie działania na fejsie, szkoda, że nie bardzo wam wychodzi rozwiązywanie prawdziwych kłopotów ludzi, którzy mieli nieszczęście zdecydować się na wasze usługi". "Nieźle jak widzę, można sobie firmowo strzelić w stopę na fejsie" - pisali internauci. Sprawa zainteresowała nawet konkurencyjną firmę Orange, która zaproponowała blogerowi wizytę na swoim profilu w dziale obsługi klienta. Ale i konkurentowi się oberwało - ludzie natychmiast zaczęli komentować, że i w Orange przytrafiły im się niemiłe przygody.
Sprawę zamknął rzecznik Play. Nawiązując do akcji z plakatem Górnickiego opublikował na Facebooku swoje zdjęcie z transparentem zapewniającym, że telefon blogera już działa i wszystko jest w porządku. Potwierdził to sam bloger. A ludzie komentowali dalej. "Bardzo fajny case jak przez FB można załatwić coś z dużym korpo, jaka jest siła upierdliwych blogerów i jak można wyjść z twarzą (rzecznik play) z sytuacji" - podsumował jeden z internautów.
Awantura o przeniesienie numeru
Górnicki to bloger i podróżnik. Nie krył, że sprawa mocno utrudnia mu życie. Wdał się w ostry dialog z prowadzącymi facebookowe profile telefonii Play, którzy zapewniali go, że pracują nad problemem i niedługo będzie rozwiązany. Ale też wikłali się w polemiki z innymi użytkownikami, którzy zaczęli komentować mocno nagłośnioną sprawę. W pewnej chwili jeden z autorów profili Play napisał, że "nie ma kryzysu", a sprawa niedługo będzie rozwiązana.
Człowiek kontra firma. Facebook jako ring do walki
Werbalna potyczka w internecie trwała kilka godzin. Wśród komentarzy przeważały niekorzystne dla operatora. "Cudownie, że prowadzicie działania na fejsie, szkoda, że nie bardzo wam wychodzi rozwiązywanie prawdziwych kłopotów ludzi, którzy mieli nieszczęście zdecydować się na wasze usługi". "Nieźle jak widzę, można sobie firmowo strzelić w stopę na fejsie" - pisali internauci. Sprawa zainteresowała nawet konkurencyjną firmę Orange, która zaproponowała blogerowi wizytę na swoim profilu w dziale obsługi klienta. Ale i konkurentowi się oberwało - ludzie natychmiast zaczęli komentować, że i w Orange przytrafiły im się niemiłe przygody.
Sprawę zamknął rzecznik Play. Nawiązując do akcji z plakatem Górnickiego opublikował na Facebooku swoje zdjęcie z transparentem zapewniającym, że telefon blogera już działa i wszystko jest w porządku. Potwierdził to sam bloger. A ludzie komentowali dalej. "Bardzo fajny case jak przez FB można załatwić coś z dużym korpo, jaka jest siła upierdliwych blogerów i jak można wyjść z twarzą (rzecznik play) z sytuacji" - podsumował jeden z internautów.
Komentarze (124)
-
Oceniono 417 razy 399DUŻY korpo????? A cóż to znowu za nowomowa? Ręce opadają...
-
Oceniono 287 razy 263Uroczy język. A może by szanowny autor zechciał te "case", "korpo" przetłumaczyć na język polski. Będą z tego niezłe "memy". Chyba się zbuntuję i przeniosą mojego fona do innego korpo i napiszę o tym na blogu. Z takimi dziennikarzami to na pudelka. Też chcę być z zawodu podróżnikiem, ale żadne korpo nie chce być moim sponsem. Chyba z rozpaczy zjem nioki czy gnoczi i napiszę o tym na fejsie. Problem w tym, że sam fejsa nie mam, choć wiem, że czasem to się do czegoś przydaje. Np:
www.facebook.com/pages/Spójrz-dziecku-w-oczy/284745994969906 -
Oceniono 96 razy 88IMO tez uwazam, ze szkoda,ze na Orange nei trafilo.... zle wspomnienia.
Ale swoja droga, to czy w Polscetrzeba byc slawnym i miec kumpli na FB zeby cos zalatwic drogie koroporacje?
To nieco nienormalne. Bo jesli klient wam wisi chocby 1 PLN, to zaraz sie zaczyna blokowanie,, wzywanie, itp a jesli WY komus wisicie regulaminowa usluge, czy poinformowanie .... to czekaj glupi kliencie.
Troche rozsadku!
-----------------------------------------
emigracyjny.blogspot.de -
- Żuravit na drogi moczowe
www.Zuravit.pl Żuravit ułatwia eliminację bakterii E.coli z dróg moczowych. Sprawdź!
- Żuravit na drogi moczowe
-
Oceniono 122 razy 66wzruszyla mnie twoja historia... elzbieta jaworowicz powinna sie tym zajac. naprawde sprawa kluczowej wagi.
-
Oceniono 94 razy 58znowelizować prawo karne by pozbawienie dostępu do telefonu i internetu potraktować jako próbę zabójstwa.
-
Oceniono 126 razy 52jeśli zrobił awanturę na fejsbuku, to znaczy, że internet jednak miał.
-
Oceniono 53 razy 45Wszyscy operatorzy są siebie (h....a) warci
-
Oceniono 48 razy 26Jaka szkoda że nie na Orange trafiło
-
Oceniono 23 razy 19Hmmmmm, jak widać wszystkie sieci mają coś za uszami. Ja od wczoraj ostro szarpię Virgina. I za olanie mnie, kiedy z MOJEJ winy przedłuża się przeniesienie numeru. Absolutnie nie wykazali chęci pomocy w rozwiązaniu problemu. Ale dopiero dziś wpadłem na perełkę. Zamieszczę link do dyskusji, o tym, jak Virgin rozpoczął konkurs dla "kreatywnych, młodych ludzi".
www.facebook.com/VirginMobilePolska/posts/416214648432879?notif_t=feed_comment
Najczęściej czytane
- 1.Wszyscy pytają, co się stało z Iwoną. Przełom, którego nie było
- 2.Nie żyje Remigiusz Muś. Był na pokładzie Jaka-40 w Smoleńsku
- 3.Jak wygrać z dużą korporacją? Znany bloger zrobił awanturę na Facebooku
- 4.Prokurator oskarża: Policjantka uciekła z miejsca wypadku
- 5.Potężne trzęsienie ziemi u wybrzeży Kanady. Tsunami dotarło na Hawaje, ale szkód brak
- 6.Zima trzyma. 30 tysięcy ludzi na Mazowszu wciąż bez prądu
- 7.Nowy Jork boi się ataku huraganu. Ewakuacja 375 tys. ludzi, zawieszą loty z JFK i kursy metra
reklama
Najważniejsze Informacje dnia codziennie w Twojej skrzynce
Przykładowy newsletter
Przykładowy newsletter
Dobre oferty
- SKORZYSTAJ Z PROMOCJI DO 31 PAŻDZIERNIKA 2012
- Zobacz ten i 20000 innych unikalnych produktów!
- Casio EFA-124D-1ACENA: 192.5 złzł
- Tytanowe Obrączki Ślubne Titanium 3D by Swepol wzór T1-4/1pcCENA: 523.0 złzł
- Western Digital 1TB My Passport (WDBBEP0010BBK-EESN)CENA: 350.0 złzł
- Sony HDR-CX260VECENA: 1620.0 złzł