Szukaj w tym blogu
Inside AdSense - Polska |
Zapisz się do naszej listy mailingowej, aby otrzymywać posty pocztą e-mail: |
Odwiedź grupę |
Obserwatorzy
Etykiety
- adwords (1)
- fakty i mity (6)
- funkcje AdSense (23)
- historia sukcesu (13)
- Inne (27)
- nowości AdSense (25)
- nowy interfejs (35)
- optymalizacja (28)
- płatności (2)
- raportowanie (9)
- rozwiązania mobilne (5)
- społeczność (5)
- wideo (10)
- youtube (1)
- zarobki (10)
- zasady programu (19)
Produkty Google
Przydatne linki
Inne blogi Google
- Blog Google Polska
- Polski blog o AdWords
- DoubleClick For Publshers API
- Google Affiliate Network
- Google Analytics
- Google Small Business Blog
- Inside AdSense - Arabic
- Inside AdSense - Deutsch
- Inside AdSense - English
- Inside AdSense - Espanol
- Inside AdSense - Francais
- Inside AdSense - Italiano
- Inside AdSense - Nederlands
- Inside AdSense - Portuguese
- Inside AdSense - Türkiye
- Inside AdSense - Россия
- Inside AdSense - 中文網誌
- Inside AdSense - 日本
- Inside AdSense - 简体中文版
- Inside AdSense - 한국
Archiwum
Nowa ikona informacyjna w reklamach displayowych Google w Europie
poniedziałek, 25 czerwca 2012 | 18:12
Labels: Inne
W zeszłym roku wprowadziliśmy w sieci reklamowej Google w USA ikonę „Wybór reklam” („AdChoices”). Jest to ikona w kształcie trójkąta z literą „i”, uznana za standard w branży reklamowej, która po wskazaniu kursorem opisana jest etykietą „Informacja”. Zapewnienie użytkownikom przejrzystych informacji o reklamach, które oglądają, to priorytet dla Google i wielu firm z branży reklamy online. Po kliknięciu użytkownik przechodzi do strony z informacjami o reklamie, przy której pojawia się ta ikona, oraz ogólnie o funkcjonowaniu reklamy online.
Obecnie Wybór reklam wprowadzamy w Europie, by w ten sposób wspierać działania branży reklamowej, których celem jest dostarczanie użytkownikom pełniejszych informacji. Wkrótce ikoną „Wybór reklam” zastąpimy ikonę „Reklamy Google”, która teraz pojawia się przy reklamach. Ta nowa forma informacji została opracowana w ramach Programu samoregulacji reklamybehawioralnej online realizowanego pod kierunkiem Biura Reklamy Interaktywnej (Interactive Advertising Bureau, IAB). Jego głównym celem jest aktywniejsze informowanie użytkowników o reklamach, które oglądają, oraz umożliwienie im wyboru. Przyjmując ujednoliconą ikonę, która pojawia się przy reklamach występujących w całej sieci, chcemy podkreślić nasz udział w tym międzynarodowym projekcie, a także zwiększyć wśród naszych użytkowników świadomość możliwości wyboru reklam.
Za kilka tygodni nowa ikona pojawi się w większości formatów reklam wyświetlanych w witrynach dostępnych w językach europejskich. Z czasem będziemy rozszerzać zasięg nowej ikony, by docelowo objąć Programem samoregulacji wszystkie witryny wydawców europejskich należące do sieci reklamowej Google. Będzie to największe do tej pory jednorazowe wdrożenie ikony „Wybór reklam” i mamy nadzieję, że naszym śladem pójdą też inne firmy z branży.
Użytkownicy, którzy klikną „Wybór reklam”, przejdą do strony z informacjami o reklamie, przy której pojawia się ta ikona, oraz ogólnie o funkcjonowaniu reklamy online. Na tej stronie znajdzie się też link do Menedżera preferencji reklam, za pomocą którego użytkownicy będą mogli decydować, jakie rodzaje reklam opartych na zainteresowaniach zobaczą w sieci reklamowej Google. Jesteśmy przekonani, że te zmiany ułatwią użytkownikom zrozumienie, jak funkcjonują wyświetlane im reklamy. Mamy też nadzieję, że spotka się to z dużym zainteresowaniem całej branży reklamowej.
Opublikowane przez: Jason Bigler, Product Management Director
Obecnie Wybór reklam wprowadzamy w Europie, by w ten sposób wspierać działania branży reklamowej, których celem jest dostarczanie użytkownikom pełniejszych informacji. Wkrótce ikoną „Wybór reklam” zastąpimy ikonę „Reklamy Google”, która teraz pojawia się przy reklamach. Ta nowa forma informacji została opracowana w ramach Programu samoregulacji reklamybehawioralnej online realizowanego pod kierunkiem Biura Reklamy Interaktywnej (Interactive Advertising Bureau, IAB). Jego głównym celem jest aktywniejsze informowanie użytkowników o reklamach, które oglądają, oraz umożliwienie im wyboru. Przyjmując ujednoliconą ikonę, która pojawia się przy reklamach występujących w całej sieci, chcemy podkreślić nasz udział w tym międzynarodowym projekcie, a także zwiększyć wśród naszych użytkowników świadomość możliwości wyboru reklam.
Za kilka tygodni nowa ikona pojawi się w większości formatów reklam wyświetlanych w witrynach dostępnych w językach europejskich. Z czasem będziemy rozszerzać zasięg nowej ikony, by docelowo objąć Programem samoregulacji wszystkie witryny wydawców europejskich należące do sieci reklamowej Google. Będzie to największe do tej pory jednorazowe wdrożenie ikony „Wybór reklam” i mamy nadzieję, że naszym śladem pójdą też inne firmy z branży.
Użytkownicy, którzy klikną „Wybór reklam”, przejdą do strony z informacjami o reklamie, przy której pojawia się ta ikona, oraz ogólnie o funkcjonowaniu reklamy online. Na tej stronie znajdzie się też link do Menedżera preferencji reklam, za pomocą którego użytkownicy będą mogli decydować, jakie rodzaje reklam opartych na zainteresowaniach zobaczą w sieci reklamowej Google. Jesteśmy przekonani, że te zmiany ułatwią użytkownikom zrozumienie, jak funkcjonują wyświetlane im reklamy. Mamy też nadzieję, że spotka się to z dużym zainteresowaniem całej branży reklamowej.
Opublikowane przez: Jason Bigler, Product Management Director
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)
©2009 Google - Privacy Policy - Terms of Service
0 Komentarze:
Strony połączone z postem