czwartek, 19 kwietnia 2012

konieatk

Tak... To bardzo ważny dział :] Jak wszyscy wiecie(albo i nie wiecie) od zimy 2005 jeżdżę w aTK Tabun. To tutaj nauczyłam się wszystkiego co umiem i czuję sentyment zarówno do tego miejsca jak i do tamtejszych koni... Pierwszy galop na Birmie... Pierwszy skok na Wolcie... Pierwsze mini zawody na Kenii... Wszystko mi tam odpowiada, choć czasami wnerwiają mnie ludzie, no ale ja jestem typem samotnika, więc co się dziwić :P KTK Tabun mieści się w miejscowości Chełm w Krakowie. Konie są przyjazne (oprócz Fani :P), nie kopią i raczej nie gryzą ;) Stajnia jest duża i jasna, konie stoją w fajnych boksach :] Jazdy są prowadzone bardzo ciekawie i jest możliwość dużych zniżek. Na zwykłych jazdach rekreacyjnych skaczemy przez przeszkody i uczymy się podstawowych trików ujeżdżanych :D Co tu dużo gadać... Jest super!

KONIE W KTK TABUN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz