wtorek, 3 kwietnia 2012

polski koń

Strona główna Dzisiaj jest: 3-4-2012, godzina 16:00:57
Rys historyczny

Okres do I wojny światowej
Okres międzywojenny
Okres po II wojnie światowej

Typy pkz w Polsce

lidzbarski
sokólski
kopczyk podlaski
sztumski
koszaliński
garwoliński
łowicki

Rasy europejskie

konie ardeńskie
konie belgijskie
reńskie belgi
konie bretońskie
konie północnoszwedzkie
dole
konie bulońskie
perszerony

Rasa PKZ

Wzorzec rasy
Zasady wpisu do ksiąg

Rodzaje użytkowania

Robocze
Rekreacyjne
Mięsne

Temperament

Psychika koni

Linki

Blogi
Strony
Fora
Hodowcy

Kontakt

Kontakt

Polskie Konie Zimnokrwiste

Witam serdecznie na stronie poświęconej wspaniałej rasie koni - polskim koniom zimnokrwistym.

Niemalże od dziecka coś ciągnęło mnie do koni zimnokrwistych. Pierwszym koniem tego typu, który pojawił się na mojej drodze życia był kasztanowaty wałach, o wdzięcznym imieniu Kasztan.

Potem było już tylko gorzej... ;)

Na dzień dzisiejszy mam już za sobą etap edukacji. Napisałam pracę inżynierską o koniach zimnokrwistych, pt.: "POLSKI KOŃ ZIMNOKRWISTY WCZORAJ, DZIŚ I JUTRO" (którą poniekąd będę tu cytawała, spis literatury oraz źródła zdjęć archiwalnych są dostępne u mnie) oraz pracę magisterską "PRÓBA OPISU TEMPERAMENTU KONI ZIMNOKRWISTYCH" (za którą otrzymałam II nagrodę w XXVII edycji Konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu nauk zootechnicznych).


Mam nadzieję, że strona ta przybliży tę rasę koni wszystkim czytelnikom, i zmieni wizerunek taj rasy zakodowany w wyobraźni większości ludzi.

Serdecznie pozdrawiam,

Zofia Jaśkowska.


Jestem otwarta na wszelkie słowa krytyki. Przyjmę także każdą pomocną dłoń, która pomoże przy rozwoju strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz